Ik ben er helemaal klaar voor

7 juli 2018 - Eindhoven, Nederland

En ineens is het dan zo ver. De zomervakantie is nog maar net begonnen en het is nu nog maar één nachtje slapen voordat mijn grote avontuur gaat beginnen. Morgenvroeg vertrek ik richting Schiphol waar ik in de middag het vliegtuig in stap om 4 weken lang vrijwilligerswerk te gaan doen in Kathmandu, Nepal. Mijn spullen zijn ingepakt, ik heb mezelf al ingecheckt en ben helemaal klaar om te gaan. Ik voel al dagen spanning in mijn buik, maar dat hoort er allemaal bij. Het is ook niet niks, helemaal alleen op reis...het onbekende tegemoet. Maar ik ga het gewoon doen! Heel onverwachts kwam dit avontuur ineens op mijn pad en zonder er lang over na te hoeven denken heb ik de keuze gemaakt om ervoor te gaan. Tijd voor iets nieuws, een nieuwe ervaring, echt even tijd voor mezelf, een andere omgeving, een ander gevoel en een nieuwe uitdaging. Ondanks de spanning heb ik er heel veel zin in en kan ik niet wachten om te vertrekken. Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reisavonturen en zal ik proberen niet teveel jaloersmakende foto's te delen ;-)
Namaste!

1. Simone de Groot:
    Goede reis ✈️
  2. Dorina:
    Have fun!!!
  3. Ellen:
    7 juli 2018
    Iris een goede reis en geniet ervan!
  4. Mamma Paulie:
    8 juli 2018
    Lieve Iris. Jij gaat het gewoon doen, ervaren, zien en handelen. Kijken wat er op je pad komt en volop genieten. Heel veel mooie ervaringen toegewenst. Hakuna matata.. en 🤗Namaste
  5. Mamma Paulie:
    Lieve Iris.
    Je gaat het gewoon doen, ervaren, ontdekken en van genieten. Veel plezier en mooie ontmoetingen met je belevenissen en activiteiten in dit bijzondere land
  6. Pappa:
    Ha Iris,
    Je reis naar het bijzondere Nepal gaat weldra beginnen. Het land waar wij al twee maal eerder waren en waar wij bijzondere herinneringen aan hebben. Het land, de mensen en hun cultuur vergeet je nooit meer . Namaste!
  7. Daniëlle:
    8 juli 2018
    Lieve Iris, wat goed dat jij dit avontuur aangaat! Ik ben trots op je! Maak er een mooie, onvergetelijke reis van. En tot over een paar weken!
  8. Gerke:
    Lieve Iris,
    Wat dapper van je. Echt super leuk maar ook spannend. Hele fijne tijd. Herman en ik gaan je zeker op de voet volgen. Veel liefs😘 Herman en Gerke
  9. Lieke:
    Geniet er van!
  10. Ome Gerrit 👣:
    8 juli 2018
    Nepal het land van Namaste...
    Lieve aardige mensen, die leven bij de dag en niet bezig zijn met morgen.
    Geniet van de kleine pareltjes die op de pad komen....
    Laat Nederland even voor wat het is en dompel je in de eenvoud van het leven.
    Je komt als herboren en rickety men’s terug.........
    Liefs, ome Gerrit
  11. Yvonne:
    8 juli 2018
    Ben benieuwd naar de foto's! Heel veel plezier en geniet ervan!
  12. Carla:
    Maak er wat moois van!
  13. Helene:
    Lieve Iris,
    Wat fijn dat wij jou zo ook mogen volgen! Heel veel plezier met dit mooie avontuur.
  14. Jorine:
    8 juli 2018
    Heel stoer dat je dit avontuur aangaat, zus! Wat wordt dat ongetwijfeld een mega gave ervaring! Geniet er van :)
  15. Harrie:
    8 juli 2018
    Heel veel plezier.....Have funn...:)
  16. Vera Kuijs:
    8 juli 2018
    Lieve Iris, waarschijnlijk zit je nu nog in het vliegtuig. Ik hoop dat je een fijne vlucht hebt en je daar in het verre Nepal even helemaal los kunt maken van alle westerse beslommeringen. Geniet, leer, ontspan, voel je waardevol en gewaardeerd! Dat laatste doen wij al. Mooie reis gewenst en ik ga je (b)log zeker volgen.
  17. Fien:
    9 juli 2018
    Hoi Iris

Heel veel plezier en geniet ervan.
  18. Marie-Anne:
    9 juli 2018
    Ha Iris, inmiddels in Kathmandu geland, je eerste Nepalese nacht voorbij. Ik herinner me de eerste avond in deze stad tijdens mijn eerste reis met Han in 1990. Kort na aankomst viel in de hele stad de stroom uit, stond in ons hostel op elke tweede traptree een brandend kaarsje, ook op de markt (met bedrijvigheid tot middernacht) overal kaarsjes, loslopende koeien op straat, die bijzondere klank van een taal waar je niets van begrijpt, heerlijke geuren ;). Het zal beslist anders zijn vandaag de dag, maar ongetwijfeld evenzo prachtig, indrukwekkend, allesbehalve vertrouwd..... geniet maar lekker van dit avontuur, Iris!!